تونیک اسپورت : یک جور مانتو اسپورت اما اغلب جلو بسته هستند اغلب از جنس هایی مثل جین و استرج کشی دوخته میشوند و در میان دختر خانم های جوان و اسپورت پوش طرفدار دارد. تونیک دخترانه با رنگ های شاد مناسب برای پوشیدن در خانه و مهمانی های دخترانه و زنانه ، این مدل را هم با شلوار جین و هم با ساپورت میتوان ست کرد. تونیک سنتی و مجلسی ، این تونیک های سنتی هندی را هم با دامن ، هم با دامن شلواری هم با ساپورت میتوان ست کرد.

کسانی که می خواهند در مهمانی های دخترانه باشند، برای اینکه اندام شان به خوبی به چشم بخورد، بهتر است به سراغ تونیک های بلند نروند! همچنین اگر می خواهید تونیک را با یک دامن ست کنید، فراموش نکنید که قد دامن از تونیک بلند تر باشد. بهترین گزینه، برای مهمانی های دخترانه در زیر تونیک، ساپورت می باشد. یک ساپورت متناسب با طرح تونیک انتخاب و به تن کنید تا در میان جمع بدرخشید.

چیزی که تونیک ها را از یکدیگر متمایز می سازد، طرح و نوع نخی است که در آنها به کار رفته. تونیک ها برای مهمانی ها بسیار مناسب هستند و می توانید از آنها به عنوان یک لباس مجلسی استفاده کنید; به خصوص زمانی که در نقش میزبان هستید و باید دائما از مهمانان خود پذیرایی نمایید. تونیک ها برای خانم هایی که در مهمانی ها قصد رعایت کردن حجاب شان را دارند، اما با مانتو ها و لباس های دیگر راحت نیستند، گزینه ی خوبی است.

5. اگر جواهرات و زیورآلاتی دارید که میخواهید به چشم بیایند، از تونیک هایی با آستین های بلند استفاده نکنید. 6. یک مدل تونیک ایرانی جدید و زیبا بسیار بهتر است تا مدل های تونیک خارجی; چرا که متناسب با سلیقه و ذوق ایرانی ها دوخته می شوند و بهتر می توانند رضایت شما را در پی داشته باشند. 7. برای انتخاب یک مدل تونیک تابستانه نیز همانطور که در قبل ذکر شد، به سراغ پارچه های نخی بروید. بد نیست که تونیک کوتاه باشد تا در این فصل احساس گرما نداشته باشید. 8. در یک مزون لباس مجلسی می توانید به دنبال تونیک های جدید و متناسب با مد سال باشید! همچنین اگر در این مزون ها، مدل تونیکی وجود نداشت، می توانید از مدیریت مزون در این مورد سئوالاتی را بپرسید که در خرید تونیک مهمانی بهتر عمل نمایید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تونیک ترک زنانه دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.