طراحی ویلا لاکچری و مدرن

بدیهی است که غالبا برای طراحی ویلا به جز برپا کردن عمارت اصلی، نیاز به ساخت و ایجاد محوطه سبز در اطراف آن را نیز خواهیم داشت تا ماهیت و هویت ویلا شکل بگیرد.

برای ساخت ویلا حتما باید پلان به شکل کاملا مهندسی شده، مانند هر سازه دیگری ایجاد گشته و پس از آن عملیات اجرایی از جمله گودبرداری و سایر موارد به انجام برسد. در نظر داشته باشید که بررسی وضعیت خاک پیش از گودبرداری و اضافه کردن سازه نگهبان به شکل لازم، حتما باید به شکل کاملا مهندسی و اصولی، پیاده سازی شود.

با توجه به شرایط جغرافیایی و سلیقه و خواست مشتری، نوع الگو طراحی ویلا و مصالح لازم در ساخت و ساز آن تعریف شده و مطابق همان الگو پیش خواهد رفت.

در گام بعدی اسکلت عمارت ویلا برپا شده و ساخت و ساز پیش می رود. همین طور ایجاد تاسیسات، لوله کشی ها، اضافه کردن سقف کاذب، سیم کشی و … از مراحل بعدی ساخت و ساز ویلا به حساب می آیند و باید در هر مرحله نسبت به سبک دکوراسیون داخلی ساختمان ویلا توجه کافی را مبذول داشت.

چیزی که در ساخت ویلا باید حتما مورد توجه قرار گیرد، فاصله گرفتن از الگوی ساخت و ساز شهری و آپارتمانی است. در ساخت چنین عمارت هایی، نیازمند جریان دادن روح طبیعت و متفاوت ساختن این بناها با ساختارهای شهری هستیم تا همان حال و هوای جذاب و دوست داشتنی به وجود بیاید.