کولرگازی اجنرال از نظر ظاهری نیز از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. طراحی و زیبایی ظاهری موضوع مهمی است، خصوصاً در اسپلیت های دیواری. ظاهر آیرودینامیکی سیستم های تهویه مطبوع، استفاده از صفحه نمایش دیجیتال پنهان و رنگ های مختلف از مواردی است که می توانید در سیستم های تهویه مطبوع اجنرال مشاهده کنید.

در کولرگازی اجنرال بانه، سیستم تصفیه یکی از بهترین های موجود در بازار است. علاوه بر تصفیه هوا، این سیستم تصفیه همچنین از ورود باکتری ها و میکروارگانیسم ها به داخل فضا جلوگیری می کند و محیط دلپذیری را برای افراد حاضر در اتاق فراهم می کند. این امر به ویژه برای محیط های اداری و تجاری که افراد بیشتر در آن سفر می کنند بسیار مهم است.

کمپرسور کولرهای گازی، قلب این سیستم های تهویه مطبوع نامیده می شود. امروزه، شرکت اجنرال اغلب از کمپرسورهای روتاری و پیمایش در دستگاه های خود استفاده می کند. نسل جدید کمپرسورهای روتاری با نام Tripical یا T3 جایگزین کمپرسورهای پیستونی – حاره ای شده است که هم باعث افزایش کارایی این سیستم های تهویه مطبوع و هم کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود. از کمپرسورهای اسکرال نیز برای مدلهایی استفاده می شود که به قدرت خنک کننده بالاتری نیاز دارند. علاوه بر این، کمپرسورهای مورد استفاده در این دستگاه های خنک کننده توسط شرکت آمریکایی Tekamseh ساخته می شوند و جزء برترین کمپرسورهای جهان هستند.

کیت اینورتر جدیدترین فناوری در دنیای تهویه هوا است. این کیت که بر روی کمپرسور دستگاه نصب شده است، به قلب تهویه هوا کمک می کند تا با نظم بیشتری بتپد. در حقیقت، به کمک این کیت، دیگر نیازی به استفاده از حسگرهای ON / OFF ندارید و هنگام خنک شدن، کمپرسور دستگاه خاموش نمی شود. همچنین به حالت آماده به کار می رود. به این ترتیب دیگر نیازی به برق اضافی برای روشن کردن کمپرسور دستگاه در هنگام راه‌اندازی مجدد نخواهد بود و در نتیجه، مصرف انرژی تهویه هوا به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. به طور معمول، این تعداد بین سی تا چهل درصد از کل انرژی مصرفی تهویه مطبوع است.

تنوع محصولات دیگر، موضوعی است که باید از مزایای جنرال فوجیتسو در نظر گرفت. موضوعی که به خریدار امکان می دهد با اندازه گیری نیازهای خود، انتخاب صحیحی را انجام دهد.

انواع کولرگازی اجنرال

امروزه کولرهای گازی با توجه به نوع استفاده و فرم نصب آنها طبقه بندی می شوند. برخی از تولید کنندگان این دستگاه ها فقط محصولات خود را در دسته های خاصی عرضه می کنند. اما شرکت عمومی تقریباً در هر رده نمایندگان قابل توجهی دارد.

کولرگازی اجنرال دارای انواع پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت (مجرای)، کاستی و مولتی پنل ساده و پیشرفته (VRF) است. با استفاده از فناوری پیشرفته ژاپن، کولرگازی اجنرال در مقایسه با رقبای خود بالاترین راندمان و دوام را در شرایط آب و هوایی مختلف دارد و به دلیل سابقه طولانی در زمینه تهویه مطبوع، مورد اعتماد مردم است. از آن به "ریش سفید کولرها" یاد می شود. محصول جدید کولر گازی اسپلیت دیواری اجنرال با عملکرد خنک کننده و گرمایشی و فناوری اینورتر بهترین انتخاب برای مشتریانی است که کیفیت و مصرف بهینه انرژی در اولویت اول آنها قرار دارد. سیستم های تهویه مطبوع اجنرال در مراکز آزمایشگاهی فوجیتسو جنرال ژاپن با کیفیت مورد آزمایش قرار می گیرند تا در سخت ترین شرایط کار برای این محصول بهترین عملکرد را داشته باشند.

مرجع:

https://www.facebook.com/ijmarket/posts/1574178206089009