ورق دکرا، ورق کینگستون چندین سال است که در بازار ایران شناخته شده است و بسیاری از خریداران از این محصول کلیات خوبی دارند و از این محصول استقبال کرده‌اند. کاشی‌های کینگستون مهمترین و شناخته شده ترین مارک سقف‌های شیب دار سقف است. اطلاعات بیشتر از این نوع محصول را در اینجا بیابید.

مشخصات ورق کینگستون

کاشی‌های کینگستون از آلیاژ روی، آلومینیوم و آلیاژ ساخته شده است که هر کدام دارای مقادیر و درصدهای مختلفی هستند.

ورق دکرا، ورق کینگستون از سنگریزه‌های رنگی تشکیل شده است که با یک چسب بسیار محکم به هسته وصل می‌شوند و در آخر آنها را با لعاب پوشانده‌اید تا گرد و غبار آنها را مه نکند و به لطف این نوع علائم به طور خودکار از خواص نظافتی برخوردار بوده و بدون دخالت انسان می‌توان آنها را تمیز کرد.

مشخصات و رنگ بندی تایل سنگ ریزه دار کینگستون

هر کاشی کینگستون به طول 33 سانتی متر و40 سانتی متر ارتفاع دارد که نتیجه آن 2.2 مترمربع است.

رنگ کاشی‌های کینگستون سنگریزه، متنوع و فراوان است و مشتریان می‌توانند از محصولات متنوعی با رنگهای جذاب و زیبا استفاده کنند. نمونه رنگ های بیشتر از ورق دکرا، ورق کینگستون را می توانید در سایت مشاهده نمایید.

مشخصات و برتری تایل کینگستون در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی

 بادوام و سبک وزن است

 مطابق با استانداردهای مختلف بین المللی ساخته شده است

 مناسب برای هر نوع آب و هوای جغرافیایی و منطقه‌ای.

 مقاوم در برابر آتش

 نصب سریع

 زیبایی بی نظیر

 عایق از سر و صدا، سرما و گرما

 ضمانت

موارد استفاده تایل کینگستون

 سقف آلاچیق

 سقف ویلا

 سقف شیروانی

 سردر ساختمان

 سردر ویلا

 پیشانی ساختمان

 سقف شیبدار

کاشی کینگستون از ورق گالوانیزه ایتالیایی از جمله آلیاژ روی، آلیاژ روی و آلومینیوم، سنگریزه کره‌ای و چسب کره‌ای ساخته شده است و به شکل کاشی‌هایی به ابعاد 134 سانتی متر در 40 سانتی متر به شکل کاشی‌های سفالی نصب شده و بهترین گزینه برای بام سازی است. دامنه‌های ویلاها و انواع درها و غرفه‌ها برای پوشش سقف‌های شیروانی استفاده می‌شود.

ورق دکرا، ورق کینگستون کاشی‌های سقفی کینگستون یکی از مهمترین سقف‌های شیب دار هستند و در کنار یکدیگر به شکل کاشی‌هایی با اندازه‌های مختلف قرار گرفته و یک سقف معلق را تشکیل می‌دهند، به گونه‌ای که اشیاء زیر سقف پنهان بمانند و شما می‌توانید سقف معلق را بردارید. به لوله‌های روی پشت بام دسترسی پیدا کنید و می‌توانید تعمیرات لازم را انجام داده و کار کنید تا نصب‌های زیر سقف طولانی‌تر شود.

در حال حاضر، شرکت ما یکی از مهمترین شرکت‌ها در زمینه فروش و اجرای انواع مصالح بام ساختمان با بالاترین کیفیت است. برخی از دیدگاه‌های این مجموعه عبارتند از: ارضای نیازهای مشتری و فراتر از نیازهای آنها، تهیه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، استفاده از کارمندان واجد شرایط، دستیابی به کیفیت عالی در تحویل محصول، کسب اعتماد و اعتماد مشتری و ارائه قیمتهای منصفانه. همکاری صریح و طولانی مدت با مشتریان، با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل مبتنی بر توزیع عادلانه منافع به نفع طرفین و رعایت اصول و آداب و رسوم تجاری پذیرفته شده است.

سقف شیب دار دکرا

دکرا (decra) یک سیستم پیشرفته سقف آسفالت با ورق فولادی و روکش مصالح طبیعی است که در نیوزلند با استفاده از فناوری پیشرفته و انواع مختلف آزمایشات و بیش از نیم قرن تجربه موفق و افتخارآمیز تولید می‌شود. بام دکرا - بهترین و آخرین گزینه برای پشت بام‌های سنگی در جهان.

تولید کاشی دکرا نتیجه 50 سال تحقیق محققان است. هسته هر یک از کاشی‌ها از فولاد فشرده شده با ضخامت 0.4 میلی متر ساخته شده است که هر یک از آنها دارای 7 شیار افقی و 7 لایه اصلی است.

تمام کاشی‌ها از یک ساختار منظم و قوی برخوردار هستند و می‌توان آنها را به هم متصل کرد تا یک ساختار قوی و پایدار ایجاد شود.

سبک و مستحکم

روش نصب منحصر به فرد و ساختار همپوشانی و قفل شدنی تایلها در یکدیگر باعث شده است که تایلهای دکرا در بدترین شرایط آب و هوایی دوام آورند و در مقابل آتش سوزی، طوفان شدید با باران های شدید و حتی زمین لرزه مقاومت کنند. با این حال، سقف کاشی Dekra به وزن 7 کیلوگرم در هر متر مربع برخی از سبک‌ترین سقف‌ها هستند.

رنگ مناسب، طراحی مناسب

وجود پرکننده‌های طبیعی با رنگ‌های مختلف بخشی ایده آل از طراحی مدرن و سنتی در سازه است و بنابراین ممکن است مناسب‌ترین انتخاب برای معماران، مهندسان و متخصصان باشد.

مورد تأیید استانداردهای اروپا

یکی از ویژگی‌های بارز کاشی‌های دکرا وجود سنگ و فلز با دوام است. این ویژگی به سقف شیب دار Dekra اجازه می‌دهد تا سخت‌ترین شرایط آزمون را برآورده سازد.

مقاومت در برابر فرسایش

فولاد آلیاژی مقاوم در برابر خوردگی ZINCALUME را انتخاب کنید.

فولاد آغشته به آلومینیوم از مقاومت در برابر خوردگی طولانی مدت برخوردار است. این روکش به دلیل مقاومت در برابر آلومینیوم و استحکام محافظتی خاصیت محافظت در برابر خوردگی را ایجاد می‌کند که باعث می‌شود هشت برابر قابلیت محافظت از دکرا در مقایسه با گالوانیزه افزایش یابد.

 

مرجع مقاله:

https://www.linkedin.com/pulse/ورق-دکرا-کینگستون-دارای-قیمت-مقرون-به-صرفه-و-ارزان-در-اینفوجاب-مارکت/?published=t