امروزه درصد قابل توجهی از ترافیک وب سایت از طریق تلفن همراه انجام می شود. اما اگر وب سایت شما به درستی روی موبایل نمایش داده نشود و کاربر در خرید از وب سایت در حالت موبایل مشکل داشته باشد ، در نتیجه درصد قابل توجهی از مشتری را از دست خواهید داد.

در گذشته ، برخی از ترافیک تلفن همراه مورد غفلت قرار می گرفتند ، اما امروز ، نادیده گرفتن ترافیک تلفن همراه با عدم موفقیت یک فروشگاه آنلاین برابر است.

حتی برخی نیز علی رغم پاسخگو بودن سایت در حالت موبایل ، استفاده از این برنامه را برای کاربران راحت تر کرده اند.

 
9- برای مشتریان می توان اظهار نظر در فروشگاه آنلاین کرد

با بررسی یک فروشگاه اینترنتی ایرانی ، فهمیدم که این شرکت راه اندازی فروشگاه آنلاین خود را به گروه دیگری واگذار کرده است و در عین حال با بی اعتمادی به آنها ، از آنها خواسته است تا نظرات مشتریان خود را ببندند.

این فروشگاه نمی داند که نظرات سایر مشتریان در مورد این محصول چقدر می تواند به افزایش فروش سایت کمک کند و جدا از آن ، بسیاری از کاربران فقط در صورت داشتن دید مثبت نسبت به یک محصول ، آن را خریداری می کنند.

در هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی موارد زیادی وجود دارد که باید از آن یاد بگیرید ، از جمله نحوه انتخاب یک محصول ، نحوه راه اندازی وب سایت فروشگاه ، نحوه راه اندازی وب سایت و موارد دیگر.

 
10. عکاسی محصول را جدی بگیرید

نوع عکاسی و کیفیت عکسهای شما تأثیر زیادی در فروش شما خواهد داشت. چقدر احتمال دارد که بدون دیدن عکس ، محصولی را خریداری کنید؟

از آنجا که مشتری نمی تواند محصول را در فروش آنلاین لمس کند ، بنابراین ما باید با گرفتن عکس های مناسب ، کارهای صحیح را انجام دهیم تا مشتری از ابعاد ، کیفیت و مواد محصول آگاه باشد.

به عنوان مثال ، از زوایای خاصی عکس بگیرید ، یا اگر مواد این محصول مانند لباس مهم است ، چند عکس نزدیک را بگیرید تا پارچه را تعیین کنید.

وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم. (این مورد حداقل برای کسانی که درآمد خوبی از طریق اینترنت دارند) است. شغل هایی که روزانه 8-9 ساعت در یک مکان خاص کار می کنید تا بتوانید برای زمانی که می گذرانید درآمد کسب کنید ، قدیمی است و باید در این زمینه ادامه دهید مشاغل جدید و راه های کسب درآمد پیشرفت جهان را تجربه کنید.

البته این بدان معنا نیست که نیازی نیست برای کسب درآمد از طریق اینترنت وقت صرف کنید! برعکس ، در ابتدای کار ، شما باید وقت و انرژی بیشتری را صرف کرده و در همه جهات هزینه کنید تا ثمرات آنها را حاصل کنید. شما باید بدانید که برای شروع کار و کسب درآمد آنلاین باید سخت تلاش کنید و باید نظم و انضباط ، نظم و برنامه ریزی خوبی داشته باشید.

اما مزیت تجارت اینترنتی این است که شما تا 55 سالگی ، مجبور نیستید تا تلاش کنید و انرژی مصرف کنید! (برخلاف یک کارمند)

3- داشتن آزادی زمان و مکان: آیا شما دانشجو هستید و کسی شما را استخدام نمی کند؟ برای بیرون آمدن از خانه مشکل دارید؟

فرقی نمی کند شما در وسط جنگل باشید یا در کلبه ساحلی ، هر کجا رایانه یا لپ تاپ و دسترسی به اینترنت خوب وجود داشته باشد ، می توانید درآمد کسب کنید و از زندگی لذت ببرید!

4 - نیازی به مدرک ، نیازی به استخدام ، نیازی به داشتن رئیس نیست: این برای کسانی که از کار کردن برای دیگران متنفر هستند بسیار عالی است! برای خودتان کار کنید و به همان اندازه تلاش کنید. شما حتی به مدرک دانشگاهی مربوط به کامپیوتر احتیاج ندارید. این یک مزیت عالی برای افراد فعال و پرانرژی است و دردسر بزرگی برای افراد راحت!

زیرا برای افرادی که فقط به دنبال راحتی و راحتی هستند ، کسب درآمد آنلاین بصورت آنلاین دشوار است. برای کسی که نمی خواهد امتحان کند ، بهتر است در یک آژانس دولتی استخدام شوید و در سن 55-60 سالگی با حقوق ناچیز بازنشسته شوید.