اگر شما صرفاً یک کاربر معمولی در اینستاگرام هستید ، که با دوستان خود چند عکس نشان می دهید ، ممکن است نیازی به ردیابی پیروان اینستاگرام خود یا در واقع نحوه عملکرد پست هایتان نبینید. با این حال ، اگر اینستاگرام خود را جدی تر می کنید ، می خواهید به همراه اصالت پیروان خود بخواهید یک حساب هوشیار در حساب اینستاگرام خود داشته باشید.

این به ویژه در مورد تأثیر گذاران و مارک های تجاری اتفاق می افتد. در هر دو مورد ، کیفیت امور زیر بسیار زیاد است. در نهایت برندها فقط در فضای اجتماعی هستند تا با مشتریان و مشتریان بالقوه خود گفتگو کنند. کار آنها با تأثیرگذار همان هدف کلی را دارد. در داشتن دنبال کننده هایی که جزئی از بازار هدف خود نیستند نکته کمی وجود دارد.

این امر شاید برای تأثیر گذاران غیرمجاز اهمیت کمتری داشته باشد. با این حال ، آنها نیز بعید است که با افرادی که نمی توانند کمتر به پست های خود اهمیت دهند ، تأثیرگذار باشند.

برندها و تأثیر گذاران نیز به رفتار پیروان خود علاقه مند هستند. چه نوع پست هایی به آنها علاقه دارند؟ کدام مباحث از اهمیت چندانی برخوردار نیستند و نادیده گرفته می شوند؟ در مورد تأثیر گذاران جدی ، تجزیه و تحلیل ها و داده های مربوط به عملکرد اینستاگرام آنها می تواند خدادادی باشد و به آنها کمک کند تا پستهای جالب و ارزشمند تری داشته باشند.

لیست زیر ابزارهایی را نشان می دهد که به نوعی به شما در ردیابی دنبال کنندگان اینستاگرام خود و در بسیاری موارد عملکرد کلی حساب اینستاگرام شما کمک می کند.


9 ابزاری برای ردیابی دنبال کنندگان اینستاگرام شما:

  • بررسی کننده اعتبار جعلی و پیگیری جعلی بازاریابی آنفلنسر
  • اینستاگرام Insights
  • نانوایان اجتماعی
  • اندازه گیری اتحادیه
  • تیغ اجتماعی
  • SocialRank
  • Iconosquare
  • اسکوئرلوین
  • Owlmetrics

  1. بررسی کننده اعتبار جعلی و پیگیری جعلی بازاریابی آنفلنسر

ما این لیست را با ارائه افزونه ای برای Checker Cake قابلیت اطمینان و تماشاگر رایگان خود که توسط HypeAuditor تهیه شده است ، شروع می کنیم.

بدیهی است که اولین شرط تأثیرگذار بودن این است که بتوانید در تصمیمات و نظرات دیگران در طاقچه تخصصی خود تأثیر بگذارید. مردم آنچه را می نویسید ، می گویید ، یا نمایش می دهند ، مشاهده می کنند و به نظرات شما توجه می کنند. آنها به شما احترام می گذارند ، بنابراین آنها معتقدند که توصیه ها و نظرات شما دقیق هستند.

به همین دلیل است که پیروان دروغین برای هیچ فعالیت جدی در رسانه های اجتماعی فاقد ارزش هستند. پیروان دروغین هرگز توصیه شما را نخواهند کرد. آنها هرگز محصولات شما را خریداری نمی کنند و شما را برای خدمات درگیر نمی کنند. آنها پیام های گمراه کننده می فرستند و سطوح دستیابی را پیشنهاد می کنند که به سادگی وجود ندارد.

روی کاغذ ، پیروان جعلی ممکن است تأثیرگذار را برجسته تر جلوه دهند. در واقعیت ، مردم می توانند به راحتی از طریق پیروان دروغین ببینند ، و داشتن تعداد زیادی از آنها می تواند در اعتبار یک تأثیرگذار تردید کند.

بررسی کننده اعتبار و اعتبار سنجی Fake Follower & Audience ما می تواند نگرانی شما را از صحت اعتبار یک حساب دهنده برطرف کند. می توانید دسته Instagram هر تأثیرگذار را در این ابزار وارد کنید ، و آن را به شما یک راهنمای عالی برای اصالت حساب می دهد.

همچنین می توانید برای انجام حسابرسی اینستاگرام از حساب خود ، از Fake Follower & Auditor Credibility Auditor استفاده کنید ، بنابراین می توانید تعیین کنید که آیا باید برای حذف سطل زباله از طرفداران خود اقدام کنید.


  1. اینستاگرام Insights

اگر یک حساب کاربری Instagram داشته باشید ، به Instagram Insights دسترسی رایگان خواهید داشت. این ابزار تجزیه و تحلیل بومی اینستاگرام است که داده های مربوط به جمعیت و اقدامات پیروان را به همراه محتوای شما ارائه می دهد. شما می توانید از آن برای دسترسی به داده های حساب خود به عنوان یک کل ، هر پست و Stories خود استفاده کنید.

صفحه اصلی Instagram Insights خلاصه ای از داده ها را برای محتوایی که در هفته گذشته ارسال کرده اید به شما می دهد. در قسمت بالا ، تعداد کل دنبال کننده هایی که دارید و تعداد آنها را در هفت روز گذشته به دست آورده اید ، پیدا خواهید کرد.

اگر به صفحه اصلی پایین بروید ، بخش دنبال کننده ها را پیدا خواهید کرد. این خلاصه ای از مشخصات جمعیت پیروان ، از جمله جنسیت ، گروه سنی و موقعیت مکانی را به شما می دهد. اگر به See More ضربه بزنید ، Insights نمودارهایی را نشان می دهد که جمعیتی پیروان را با جزئیات بیشتری تقسیم می کند. می توانید داده های دنبال کننده خود را با استفاده از زیر تقسیم کنید:

  • جنسیت
  • رده سنی
  • مکانهای برتر (شهرها و کشورها)
  • بار آنلاین (ساعت و روز)

اگر روی دکمه View Insights در یک پست جداگانه کلیک کنید ، می توانید برخی از اطلاعات مربوط به پیروان را پیدا کنید. یک آمار به خصوص جالب توجه تعداد افرادی است که در نتیجه یک پست از شما شروع می کنند.

به هر حال ، اگر هزینه تبلیغات اینستاگرامی را پرداخت می کنید ، گزینه دیگری برای تجزیه و تحلیل خود دارید. می توانید معیارهای مربوط به تبلیغات اینستاگرام خود را در مدیر تبلیغات مشاهده کنید. در حالی که این موضوع به شما در مورد پیروانتان چیزهای زیادی نخواهد گفت ، در مورد عملکرد ، جمعیت شناسی و مکان بندی تبلیغات شما به شما می گوید. نتایجی که مدیر تبلیغات نشان می دهد بستگی به هدفی دارد که برای کمپین خود تعیین کرده اید.


  1. نانوایان اجتماعی

Bakers Social در درجه اول یک بستر مدیریت رسانه های اجتماعی است که می توانید از آن استفاده کنید تا همه وظایف بازاریابی خود را در کنار هم راحت تر مدیریت کنید. این شامل بخش تجزیه و تحلیل و معیار است که همه چیز را از معیار ، محتوا و عملکرد گرفته تا تأثیرگذار و کمپین های پرداخت شده را در بر می گیرد. شما می توانید از آن برای به دست آوردن اطلاعات کامل مورد نیاز برای درک عملکرد خود استفاده کنید. این اجازه می دهد تا معیارهای عملکرد ارگانیک ، پرداختی ، ویدئویی و تأثیرگذار را در برابر میانگین صنعت یا رقبا محک بزنید.

اگرچه به عنوان ابزار پرداخت شده پیشرفته نیست ، Socialbakers ابزار پروفایل تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام را برای پروفایل های شخصی و تجاری ارائه می دهد. این امکان را به شما می دهد تا محبوب ترین پست های اینستاگرام خود را کشف کنید ، موفقیت خود را ردیابی کنید و یاد بگیرید چه چیزی باعث می شود مخاطب شما با دو بار ضربه بزنید. این محبوب ترین عکس ها ، فیلترها و هشتگ های شما را نشان می دهد ، اگرچه فقط اطلاعات محدودی درباره پیروان شما ارائه می دهد.


  1. اندازه گیری اتحادیه

Union Metrics امکان بررسی رایگان حساب اینستاگرام را ارائه می دهد. برای درک پیروان خود در طول زمان استفاده محدودی است ، اگرچه بینشی در مورد عملکرد حساب شما در حال حاضر ارائه می دهد.

برنامه های پرداخت شده اتحادیه متریک ها اطلاعات بیشتری را به بازاریابان ارائه می دهد. برنامه مدیر اجتماعی 49 دلار در ماه به شما این امکان را می دهد تا مشارکت را تحلیل کرده و عملکرد حساب های اجتماعی خود را اندازه گیری کنید. با برنامه $ 99 / mo Marketer Social ، می توانید مکالمات مربوطه را رصد کنید و بینش مخاطبان را با گزارش های عمیق ایجاد کنید. در پایان ، شما بسته تیم بازاریابی 199 دلار در ماه را دارید که تمام تجزیه و تحلیل ، نظارت و گزارش مورد نیاز برای بازاریابی جامع اجتماعی را ارائه می دهد.

می توانید از Union Metrics برای نظارت بر تمام پروفایل های اجتماعی خود استفاده کنید تا دقیقاً نحوه عملکرد محتوای شما بیاموزید. این به شما نشان می دهد که چه محتوایی در رسانه های اجتماعی کار می کند - و چه چیزی نیست ، و چه زمانی مخاطب شما پذیرای بهترین زمان برای ارسال است.


  1. تیغ اجتماعی

Blade Social آمار زیادی را در حساب های رسانه ای عمومی اینستاگرام ارائه می دهد. آنها داده ها را به صراحت از نمایه عمومی شما بیرون می آورند ، بنابراین اگر حساب شخصی خود را ساخته اید ، چیزی پیدا نمی کنید - اما اگر یک شغل یا تأثیرگذار هستید ، داشتن یک حساب خصوصی منطقی نیست.

برای پیش بینی های آینده ، شما باید حداقل دو نکته را در اختیار آنها قرار دهید ، بنابراین اگر می خواهید مجموعه ای از داده های مفید را بسازید ، باید چندین بار حساب خود را اسکن کنید.

Social Blade همچنین نمودارهای جالب بسیاری درباره بهترین حساب های اینستاگرام مانند 50 مورد برتر (و 100) کاربران اینستاگرام دنبال شده را نشان می دهد. آنها تأکید می کنند که از API اینستاگرام جدید استفاده می کنند ، بنابراین فقط می توانند داده های مربوط به حساب های کسب و کار اینستاگرام خود را دریافت کنند.


  1. SocialRank

Video Player

Media error: Format(s) not supported or source(s) not found

mejs.download-file: https://socialrank.com/assets/video/tut1.mp4?_=1
00:00
00:00

می توانید از SocialRank برای کشف معیارهای دقیق مخاطبان برای اینستاگرام و همچنین توییتر استفاده کنید. شما می توانید مخاطبان خود را با استفاده از گزینه های مختلف مرتب سازی و فیلتر کردن تقسیم کنید. می توانید لیست های دلخواه ایجاد کنید ، داده ها را به PDF صادر کنید و کمپین هایی را اجرا کنید.

شما می توانید مخاطبان خود را با ارزش ترین (با نفوذترین پروفایل های خود) ، بیشتر مشغول (تعیین شده با فراوانی درگیری) ، بهترین پیروان (ترکیبی از با ارزش ترین و جذاب ترین) ، بیشترین دنباله ، حروف الفبا و وقایع (جدیدترین و قدیمی ترین) طبقه بندی کنید. . همچنین می توانید مخاطبان خود را با فیلترهایی از کلمه کلیدی بیو ، جستجوی کلمه / هشتگ و موقعیت جغرافیایی فیلتر کنید تا آنها را تأیید کنید تا تعداد پیروان ، فعالیت و موارد دیگر را تأیید کنید.


  1. Iconosquare

iconosquare

Iconsquare هر دو ابزار رایگان و پولی را ارائه می دهد که به شما در پیگیری دنبال کنندگان اینستاگرام کمک می کند. ابزار رایگان آنها ممیزی فوری اینستاگرام را ارائه می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که اکانت اینستاگرام خود را وصل کرده و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. آنها سپس گزارشی رایگان برای شما ارسال می کنند که به شما می گوید کجا می درخشید و کجا صاف هستید. حسابرسی اینستاگرام در 30 روز گذشته ، معیارهای 20+ مورد را در 30 پست اخیر شما تجزیه و تحلیل می کند. این نکاتی را درباره فعالیت حساب شما ، تعامل مخاطبان ، تنظیمات حساب و استراتژی محتوا ارائه می دهد.

نسخه پولی Iconsquare یک بستر تجزیه و تحلیل ، مدیریت و برنامه ریزی قوی برای مارک ها و آژانس ها ارائه می دهد. داشبورد سفارشی شده به سرعت معیارهای مهم برای شما را تجسم می کند و گزارش های برنامه ریزی شده به شما کمک می کند تا در بالای بازی خود بمانید. نمودارها عملکرد شما را برای معیارهایی مانند تکامل پیروان ، میانگین نرخ درگیری در هر پست و تاریخچه رسیدن و برداشت نمایش می دهند. معیار بیش از 100 صنعت به شما امکان می دهد عملکرد خود را با استفاده از معیارهایی مانند رشد پیروی ، تعامل و دستیابی مقایسه کنید. این شامل تجزیه و تحلیل جامعه است ، بنابراین شما می توانید درک کنید که پیروان شما در کجا هستند ، زبانهایی که آنها صحبت می کنند ، سن و جنس آنها است.

یک افزودنی اخیر به شما امکان می دهد درک کنید که چگونه پست های تبلیغاتی در اینستاگرام شما بر عملکرد شما در معیارهایی مانند رسیدن ، درگیری ، برداشت ، رشد پیروان و موارد دیگر تأثیر گذاشته است.


  1. اسکوئرلوین

Squarelovin یک ابزار تحلیلی عمیق و عمیق ارائه می دهد که به شما امکان دسترسی به معیارهای ارسال های اخیر و رشد ، تجزیه و تحلیل ماهانه و سابقه ارسال های شما را در سال ، ماه ، روز و ساعت می دهد. این بینش درمورد ترجیحات و علایق جوامع خود و اینکه چه تعامل را در پی دارد ، شما را در اختیار شما قرار می دهد. Squarelovin حتی بهترین و بدترین زمان برای ارسال را به شما نشان می دهد.


  1. Owlmetrics

Owlmetrics آنالیز عملی را در زمان واقعی برای حساب اینستاگرام شما فراهم می کند. این کلیه داده های مهم را از حساب اینستاگرام شما ردیابی می کند و آن را در داشبورد قابل خواندن ارائه می دهد.

این مکان ها در جاهای مختلف ، از جمله اطلاعاتی مانند جذاب ترین فیلترهای عکس و فیلم و برچسب های برتر با تعامل ، به جزئیات قابل توجهی می روند. شما می توانید از آن برای ایجاد بهترین زمان برای ارسال برای دنبال کنندگان خود استفاده کنید.

Owlmetrics اطلاعات روزانه خود را در مورد نرخ نامزدی پست ، پست های برتر با نرخ نامزدی و بهترین نوع ارسال ها در اختیار شما قرار می دهد.

این به شما نشان می دهد که پیروان شما بیشترین زمان را از طریق نرخ کلیک می کنند. تعداد کل کلیکهای شما ، میانگین کلیک در هر پست و کلیک شما سرعت تغییر می دهد. حتی با کلیک بر روی زبان ، کلیک بر روی مرورگر ، کلیک هایی که از منبع دیگری ارجاع شده اند ، کلیک می کنند و بر اساس مکان کلیک می کنند.

Owlmetrics کل پیروان شما و رشد پیروان کل و همچنین دنبال کننده هایی که کسب کرده اید و از دست داده اید را به شما نشان می دهد. این فهرست پیروان برتر و پیروان برتر گمشده شما است.

یکی از ویژگی های مفید Owlmetrics ردیابی رقیب آن است ، یک مرور کلی درباره بینش های اینستاگرام برای رقبا به شما ارائه می دهد ، که آن را در زمان واقعی به روز می کند.